viernes, 31 de julio de 2009

A nosa memoria musical: Coplas


Pra sardiñas frescas, Vigo;
pra bo viño, Ribadavia
e pra mulleres bonitas
Ourense que ten a fama.

Unha vella e máis un vello
fixeron unha empanada;
a vella comeuna toda
e o vello quedou sen nada.

Tanta laranxa, laranxa,
tanto limón polo chau;
tantas rapazas bonitas
sen poder darlle a mau.
Variante: ningunha da miña man;

Tirei un limón a rolos,
na túa porta parou;
se o limón ten amores,
¿que fará queno tirou?

Non chas quero, non chas quero
castañas do teu magosto,
non chas quero, non chas quero
que me cheiran a chamusco.
Non chas quero, non chas quero
nabizas do teu nabal,
non chas quero, non chas quero
que me poiden facer mal.

Esta vai por despedida,
esta vai por derradeira,
acabouse o chiculate,
rompeu a chiculateira.

Mondadeiras do meu millo,
mondade o meu millo ben,
non olledes para o camiño
que a merenda xa alá ven.

Manoliño foi ó viño,
rompeu o xerro no camiño;
pobre xerro, pobre viño,
pobre cú de Manoliño.

No hay comentarios:

Publicar un comentario